VITALITY

Lifestyle Club misli na Vas i Vaše drage osobe. Iskoristite jedinstvenu priliku da promijenite način Vašeg života sa jednim kursom koji će pridonijeti  zdravlju, rekreaciji i druženju u ugodnoj atmosferi sa kvalifikovanim trenerima.

Pokret čini zdravlje.

Biti aktivan bez poteškoća ili ograničenja  poboljšava kvalitet Vašeg života. Ostati duže  mlad, pomjeriti granicu starosti, biti aktivan, snažan, bez vrtoglavica , slabosti, padova, bez povreda i bez lomova kostiju danas je moguće sa VITALITY.

VITALITY je kurs  koji stvara novu životnu radost, jača imuni sistem a tako prevenira i štiti od raznih oboljenja. Jača zglobove, mišiće i  srce. Redovnim učešćem  na ovom  kursu  svakodnevnica se lakše i jednostavnije savladava. Unesite u Vaš život novi  pokret i uživajte u novonastalom stanju.

Danas je dokazano kako redovita tjelesna aktivnost može doprinijeti mnogim pozitivnim promjenama i boljoj funkcionalnoj sposobnosti u zrelijoj dobi kao i kod mlađih ljudi u svrhu očuvanja njihove fizičke pokretljivosti u srednjoj, ali i u dubokoj starosti.

 

Korisnost stalne tjelesne aktivnosti za bolje zdravlje u zreloj dobi

Korisnost redovite tjelesne aktivnosti u zrelijoj dobi očituje se u:

  • prevenciji kroničnih bolesti srca i krvnih žila;
  • smanjenju rizika od nastanka povišenoga krvnog tlaka;
  • sprječavanju nastanka povećane koncentracije masnoća u krvi;
  • poboljšanju lipoproteinskog profila (povećava HDL – lipoproteine visoke gustoće, a smanjuje LDL – lipoproteine niske gustoće);
  • smanjenju rizika od nastanka šećerne bolesti neovisne o inzulinu;
  • smanjenju rizika od moždanog udara;
  • povoljnom djelovanju na autonomni živčani sustav;
  • smanjenju rizika od nastanka karcinoma debelog crijeva;
  • smanjenju rizika od nastanka inkontinencije;
  • smanjenju prekomjerne tjelesne težine;
  • prevenciji nastanka osteoporoze.

 

VITALITY uključuje:

Vježbe za održavanje mišićne jakosti kojima se aktiviraju velike mišićne skupine važne su za pravilno držanje tijela i obavljanje svakodnevnih aktivnosti.

 Vježbe koje stimuliraju opću izdržljivost vrlo su bitne jer mogu značajnije stimulirati razvoj aerobnog kapaciteta.

Vježbe fleksibilnosti važne su stoga što održavaju pokretljivost u zglobovima, a vježbe koordinacije i ravnoteže također su preporučljive u starijoj dobi, jer smanjuju opasnost od padova.

Ples

Plesom može povećati brzinu hodanja i ravnotežu, dva bitna faktora. Izbora plesova je izabran po svojoj strukturi, intenzitetu i sadržaju primjereni ovoj skupini ljudi.

Prije uključenja, posavjetujte se sa Vašim ljekarom o dobrobiti i koristima ovog programa!

 

1 komentar

Komentariši